VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PIZZIAREŇ.SK

PIZZIAREŇ, s. r. o. , IČO: 56392796, Kollárova 4329/85 036 01 Martin

OBJEDNÁVKA

  • Objednanie je možné vykonať telefonicky, na čísle +421 911 858 007, cez www.pizziaren.sk alebo osobne na prevádzke PIZZIAREŇ.sk (Červenej armády 75, Turčianske Teplice). Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania telefonicky, osobne na pobočke, alebo vo formulári na www.pizzabrothers.sk výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť správne požadované údaje v objednávke. Objednávky sú záväzné. Objednávku je možné zrušiť telefonicky na čísle +421 911 858 007 alebo osobne, v prípade, že ešte nie je vyrobená, prípadne, že nie je v štádiu výroby. Objednávku je možné zrušiť maximálne do 15 minút od objednania tovaru.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo dodaciu lehotu skrátiť alebo predĺžiť podľa aktuálnej vyťaženosti prevádzky, pričom o tom informuje zákazníka vopred pred doručením tovaru na telefónnom čísle, ktoré zákazník uviedol v objednávke. Predávajúci môže objednávku zrušiť v prípade, ak kupujúci uviedol o sebe neúplné alebo nepravdivé údaje v objednávkovom formulári.
  • Posledné objednávky prijímame najneskôr 30 minút pred skončením otváracích hodín.
  • Otváracie hodiny sú zverejnené na www.pizziaren.sk

CENA, PLATBA A DORUČENIE
VŠETKY CENY TOVARU A SLUŽIEB, SÚ UVEDENÉ VRÁTANE DPH.

  • Predávajúci je viazaný cenou vrátane rozvozu, uvedenou na stránke www.pizziaren.sk v momente vykonania nákupu.
  • Platbu je možné zrealizovať osobne pri prevzatí tovaru pri rozvoze, alebo na prevádzke PIZZIAREŇ.sk (Červenej armády 75, Turčianske Teplice), a to formou hotovosti alebo gastro lístkov.
  • Cena za obal sa neúčtuje.
  • Uplatnenie akejkoľvek akcie, je nutné nahlásiť pri objednávke telefonicky, prípadne do poznámky pri online objednávke.
  • Pri doručení Vás bude telefonicky kontaktovať (na Vami uvedené telefónne číslo) náš rozvozca v dostatočnom časovom predstihu.
  • Cena za dovoz je uvedená na našej úvodnej stránke www.pizziaren.sk.

PREDÁVAJÚCI SA ZAVÄZUJE:

  • Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené pri objednaní, na základe objednávky kupujúceho.
  • Zabaliť a dodať objednávku čo najskôr, približne do jednej hodiny, prípadne na čas uvedený zákazníkom. V niektorých situáciách , nie je možné tento čas doručenia dodržať, a to v prípade výskytu nepredvídateľných okolností, ako napríklad hustá premávka, nepriazeň počasia a pod. Za prípadné meškanie, sa vopred ospravedlňujeme!
  • V prípade, že objednávku nie je možné doručiť , bude kupujúci kontaktovaný na dohodnutie ďalšieho postupu.
  • Vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok.

KUPUJÚCI SA ZAVÄZUJE:

  • Prevziať objednávku a zaplatiť za objednaný tovar a služby.

REKLAMÁCIE

Reklamácie sú vybavované:

  • Telefonicky počas otváracích hodín na telefónnom čísle +421 911 858 007
  • Prostredníctvom rozvozcu PIZZIAREŇ.sk
  • Osobne na prevádzke PIZZIAREŇ.sk (Červenej armády 75, Turčianske Teplice)

ZÁRUKA

  • Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru.
  • Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru.
  • Pre reklamáciu musí byť zachovaných 75 % objemu z tovaru.
  • Predmetom reklamácie pri dodaní rozvozcom PIZZIAREŇ.sk nemôže byť dodržanie výdajnej teploty.
  • V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75 % objemu z tovaru.
  • Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo iná kompenzácia).

SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE

  • Osobne.
  • Prostredníctvom rozvozu.
  • V prípade uznania reklamácie Vám peniaze vrátime ihneď v hotovosti.

Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.skalebo@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov .